Bütün yaşamımı birilerinin yanında durarak geçirmiştim. Birilerinin bana açtığı boşluklara sığmış, taşmamış, yükselmemiş bile ama kurumamış da, orada eski bir göl gibi durup beklemiştim.
Bugün bir 'kırmızı giymiş Golem' olduğumu öğrendim. 😂 Ama ben bu Golem halimle çok mutluyum! Kitap alıntısı yapmayı 'ruhsuz' veya 'mekanik' bir eylem olarak görenlere rağmen, ben altını çizdiğim cümleleri keyifle paylaşmaya devam edeceğim. Keyifli okumalar! ✌️