Elfe

Elfe
Kitap okumayı seven, kendi halinde biri..
Kimi zaman içime öyle şeyler doğuyor ki birden, İnsanlardan kaçıp çöle düşmek istiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tiksiniyorum tüm insanlardan Kimileri kötü, zararlı olduklarından, Kimileri, kötülere hoş göründüklerinden.
Her yerde o bayağı şakşakçılık, Haksızlık, çıkarcılık, hainlik, dolap,,
*Birinci Adam: Ortak bir mutluluk veriyorsa eğer, insan hep kendi evini arar. *İkinci Adam: Ne kadar doğru. Aşkın birleştirdiği kimseler için tek bir kötü gün yoktur takvimlerde; ölüm bile tatlıdır onlara, dalgalar gibi geldiği takdirde üzerlerine, ayrılmak istemedikleri için,sarılmışken birbirlerine.
Cahil kimselerce göklere çıkarılmak, yalnızca onur kırıcı değil, tehlikeliydi de.