Armin

Hayat ve ölüm arasında iyi olmak dışında hiç bir ince çizgi yoktu… ne yazık ki insanlar kötü olmayı seçene kadar… #frauadymn
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Armin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2021 14. kitabı
Özlem Küskü
8.7/10 · 1.226 okunma

Armin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2021 11. kitabı
Nasıl bir dönemden geçtiğimi hiç anlamıyorum bir taraf çok savurgan bir taraf kılıkırk yararak geçiniyor. Bu sistemin adaletli olduğunu düşünmüyorum. Durumum yettiği şeylerde bile alım gücüne sahip olmak beni diğer insanlar için düşündürüyor. Ben hevesim için alırken bazıları açlıktan ölmesi ne kadar doğru bir düzen? Küçükken bu kadar insan farkını görmüyordu gözlerim… şimdi insan ayrımı en üst safhada. İnsanlar ayrılıyor , semtler ayrılıyor, düşünceler soğuyor ve fikirler ölüyor… #frauadymn