Nasıl bir dönemden geçtiğimi hiç anlamıyorum bir taraf çok savurgan bir taraf kılıkırk yararak geçiniyor. Bu sistemin adaletli olduğunu düşünmüyorum. Durumum yettiği şeylerde bile alım gücüne sahip olmak beni diğer insanlar için düşündürüyor. Ben hevesim için alırken bazıları açlıktan ölmesi ne kadar doğru bir düzen? Küçükken bu kadar insan farkını görmüyordu gözlerim… şimdi insan ayrımı en üst safhada. İnsanlar ayrılıyor , semtler ayrılıyor, düşünceler soğuyor ve fikirler ölüyor…
#frauadymn