Armin

"Denginiz değilim efendim, dengesizim."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zorluk ve acı çekmeseydim insan olamazmışım… Bu yüzdendir ki insan yarasını yarası olanla iyileştirir. #frauadymn
Dert anlattığımda bir lafıma takılıp kaldığını anladığım günden beri yanında hep susarım… #frauadymn
Bence kitaplar notaya, sohbet ise şarkı söylemeye benziyor.
"Hayata karşı ilk küskünlüğümüz; yanımızda sandığımız kişileri, karşımızda görmemizle başlar."