Sonokur

Sonokur
@Fredifree
Rab Ne Bana Di Jodi
"Ben, sana iyilik yapmıyorum, Taani, ben seni sadece seviyorum... Ve Sevgide karşılık olmaz."
Film Alıntısı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Sonokur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2024 11. kitabı
Oya Adıyaman
0/10 · 5 okunma
Ümit kaftancıoğlu'nun sanat hakkında ki düşüncesi
Sanatı insana varmak için bir vasıta olarak gördü. Düşündüğü gibi yaşadı, yaşadığı gibi yazdı. Ölümünden sonra yayımlanan, aydının görevinin toplumun önünde yürümek olduğunu vurguladığı son söyleşisinde, "Asıl amaç, varacağımız insandır; onu ayakta tutmak için gösterilen çabadır, değnektir, dayanaktır, çarıktır sanat, ötesi boş... Benim görevim, uygar olmayan, hakkı yenen, ezilen insanlara haykırmak, elinden tutmaktır. Gerekirse ölmektir" diyerek aramızdan ayrıldı.
Felsefe-Düşünce