Elif

John Steinbeck
Bir şeyi aşırı istemek iyi değildi.Sırf bu yüzden bir şeyin olacağı varsa bile olmazdı.İnsanın isteği dozunda olmalıydı.
Reklam
Paulo Coelho
Hoşgeldin sonbahar Geçmişin korkularından kurtulmanın Ve yenilere yer açmanın mevsimi.
"Sanki uzun zamandır tanıyormuşum gibi konuşuyorum seninle." "Böyle olur, insanlar birbirlerini anladıklarında böyle olur."
Mori Morisso
Sevgi asla sevenden daha iyi değildir.
Bazen sadece boşverirsin...
Reklam