Herkesin okumasını şiddetle tavsiye edeceğim bir kitap. Kendi kendimize nasıl yeteceğimizi, batının neden kuklası olmamamız gerektiğini çok güzel bir şekilde anlatmış. Yahudiliği ve eğer önü kesilmezse yahudiliğin başımıza getireceği olaylar göz önüne getirilmiş. Çok güzel ve etkileyici bir kitaptı. Çok şükür ki bu dünyadan bir Necmettin Erbakan geçti.
Dini kurumlarımızın, her türlü siyasi etkiden masum kalması için de her türlü tedbir alınmalıdır. Dinin her türlü istismardan kurtarılması için de eğitim yoluyla milletimizin bu türlü gayrisamimi girişimler karşısında telkine katılmayacak derecede aydınlatılması şarttır.