Osho bazı kitaplarında insanları ikna etmek için belirsiz konuştuğunu cozdugum kitap. Şimdi osho bizi şu düşünce ile manipüle etmek istiyor.
'cinsellik hayattır ve cinselliği dönüştüren insanlar yeniden doğar ve kendilerini yeniden yaratır.'
Eğer siz de benim gibi en güçlü enerjinizi bu dünya da kullanmak istiyorsanız okuyun.
Ve 5 dakikalık saçma şey yüzünden enerjinizi israf etmeyin Kur'an okuyun.
Allah israf edenleri sevmez
Gerçekten çok sasirtici bir insan. Osho günümüzden daha ilerde birisi bence. ta o zaman yani 1980 de falan osho kol saati ile bilgileri taşıyacağınızı söylüyor.