Furkan Aygül

Furkan Aygül
7/10
·300 syf.··
Beğendi
·
2020 31. kitabı
·
35 saatte okudu
·
Okunma: 01 Eylül 2020 19:00
Tasavvuf erbabı insanların bize verdiği dersler.. Herkesin okudukça kedinde bulacağı çok şeyler var... Hayat, can, mal, mülk hepsi kalıcı.. Demiş ya hancıya toprakla uğraşıyorsun diye... Topraktan geldik toprağa gideceğiz.. Daha detaylı anlatmış Yazar. Çok kitabı olmasına rağmen çok tanınmış bir yazar değil.. yayın evinden ötürü çok fazla yazım hataları var.. Tavsiye edeceğim güzel bir kitap. Sükutlu okumalar....
SükûtBilal Civelek · Yediveren Yayınları · 2016686 okunma
Reklam
7/10
·280 syf.··
2020 30. kitabı
·
10 saatte okudu
·
Okunma: 30 Ağustos 2020 18:57
Çocuklar Hep Hayal Kursun Bu kitap, ilk kitap olan Şeker Potakalı kadar duygusal değil. Ama bu kitapta da bir çocuğun hayal gücünün büyüklüğünü, eğlenceli maceraları, sonuna doğru da hafif bir hüznü bulacaksınız. Keyifli bir okuma oldu. İlk kitabı okuyanlar zaten beğenecektir. Okumayanlara Zeze'yi sırasıyla okumaları tavsiye olunur.
Güneşi UyandıralımJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 202542,9bin okunma
8/10
·183 syf.··
Beğendi
·
2020 29. kitabı
·
11 saatte okudu
·
Okunma: 24 Ağustos 2020 18:56
-Neden kelebek boyun bağı? -Çünkü kelebek boyun bağı olmadan şair olunamaz. Zeze’nin en büyük özelliği bence “Büyüyüp de küçülen” çocuklardan biri olması. Hayata bakış açısı, merakı, sorgulamaları hepsi olgun bir erkeğin yapacağı sorgulamalar. Bununla birlikte çok büyük hedefleri ve bir o kadar daha büyük bir hayal gücüne sahip. Bir kitap okurken ağlamak mümkün olur mu?” deseler buna cevabım kesinlikle hayır olurdu.Lakin Zeze’nin başından geçenleri okuduğumda ağladım. Saklamıyorum ciddi ciddi ağladım. Böyle bir bünyeye yakışmasa da bunu yaptım.
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2025275,5bin okunma
9/10
·481 syf.··
Beğendi
·
2020 28. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 14 Ağustos 2020 10:10
4 Aydır Sıraya alıp bir türlü okumadığım kitap? Roman olması mı acaba? Ve nihayet elime aldım gözümde uzun sayfalar büyüdü de büyüdü.. Sonrasında neden beklemişim bunca zaman dedim bu kitabı. Hep anlattılar hep övdüler ama bu kadarını tahmin etmemiştim. 1 günde bitirdim. Başladığınızda ara verirsiniz işte o aralarda dahi aklınızın onda kalmasına sebep olup sizi meşgul ederek yeniden kendisini elinize aldıracak bir kitap. Bazı bölümlerde çok fazla detay olmuş (mesela siz biri ile konuşuyorsunuz, önemli bir husus anlatacak, gereksiz detaya giriyor ve siz hadi sadede gel diyorsunuz,) lakin merakımı artırarak ilerlemesi beğenerek okuma sebebim oldu. “Gücü olmayan adalet acizdir, adaleti olmayan güç ise zalim!” Geçmişle bu günü ustaca bir kurguyla birleştiren Zülfü Livaneli, okuyucuyu içine çeken, bir çırpıda okurken derinden etkileyen ve hatta sarsan, iç içe geçmiş insan hikayelerini, savaşın acımasızlığını, adaletin gerekliliğini, dil, din, ırk, cinsiyet ayırmadan, politik bir taraf tutmadan, insanca sorguluyor ve adaletsizliğin karşısında ne kadar aciz olduğumuzu hepimizin yüzüne çarpıyor! Serenad, bir serüven, okurken her bölümde sizi şaşırtıp yeni ufuklar keşfettiren… Serenad, bittiğine üzüleceğiniz, ardında derin bir hüzünle karışık huzur bırakan, tadı damağınızda kalacak kitaplardan! Tavsiye ederim. Keyifli okumalar...
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,1bin okunma
6/10
·264 syf.··
Beğendi
·
2020 27. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 11 Ağustos 2020 21:45
Kitabı asistanım hediye etti çok beğendiğini söyledi... bir kitap sever olarak önce yazarı hakkında bilgi edinmeye çalıştım.. Bir oyuncu? ve 1987 doğumlu olması üzerine bir ön yargı olmadı desem yalan olur. Yazar ve kitap hakkında yorumları okuyunca birazcık ön yargılarım arttı.. yorumlarda çok iyi olmadığını ve yerden yere vurduklarını gördüm ve okumaya başladım. İlk 50 sayfa zihnimde oluşan şu bildiğimiz zengin yeni yetme züppeler ve bazı diziler canlandı.. bırakmak istedim.. hadi biraz daha oku derken 80 sayfadan sonra cidden akıcı ve sürükleyici bir hal aldı ve akşam üzeri kitap bitmişti.. Beğendim.. duygusal olarak değindiği noktalar harika.. ve de azmin getirdiği noktalar ve mutlu son.. daha fazlasını beklememek gerekir. Zaman kaybı asla değil hikayeden herkesin kendine çıkaracağı çok dersler vardır.. Yazarı tebrik ediyor Başarılarının devamını diliyorum.. İyi okumalar..
Bu Yalnızlık Bana Fazla Bölüşelim mi?Murat Tavlı · Destek Yayınları · 2019553 okunma
Reklam