Issız kadınları tanır mısın?
Mutlaka kanayan bir yarası vardır onların. Göremezsin göstermezler.
Sabretmişlikleri vardır.
Çekilmiş çileleri,
Acıları vardır dağ gibi, aşılmaz.
Tonlarca ağırlığında susTukları vardır.
Sevilesi yürekleri.
İçlerinde saklı kalmış çocuksu yanları.
Yaşları yoktur onların.
Hala koşup oynamak isteyen.
Hem yalnız kalmaktan korkan.
Hem de yalnızlığı seçen ıssız kadınlar.
Birisi tatlı bir söz söylediğinde hemen inanan.
Ya da hiçbirine inanmayan.
Sevmek sevilmek isteyen ama korkan.
Dağ gibi güçlü ama bir o kadarda yalnız kadınlar onlar...
"Kimse sınanmadığı günahın masumu değildir." diye bir söz okumuştum ben de bir yerde. Shakespeare bunu; "İnsanlar yalnızca kendilerinin hissetmediği acıları çekenleri teselli edebilirler." diye açıklamış.