Ekin

İnsan öleceğini fark etmiyorsa, varoluşunu da yaşayamaz.
Reklam
Madalyonun bir yüzü ne kadar büyük ve belirginse, diğer yüzü de o kadar büyük ve belirgindi. Yaşam ve ölüm aynı şeyin iki yüzüydü.
Yaşamın bir sonu olması haksızlık değil miydi?
Sayfa 13
Şimdi dünyadayım, dedi kendi kendine. Ama birgün yok olacağım.
Sayfa 13
Bu dünyada bulunması ve şaşırtıcı bir masalın içinde yaşıyor olması tuhaf değil miydi?
Sayfa 12
Reklam