Kitap mükemmel ötesi.Bir çırpıda okudum.Okurken çok şey öğrendim.Hayatımda okumuş olduğum en güzel kitaplardan bir tanesi diyebilirim.Herkesin okuması gereken ve ders çıkartması gereken şahane bir kitap.
Kurgusu ve içindeki karakterlerle okuyucuya tarifsiz bir okuma lezzeti sunuyor...