“İki, birden iyidir çünkü emeğine daha iyi karşılık alır. Düşerlerse biri ötekini kaldırır. Ama düştüğünde yalnız olanın vay haline... çünkü yanında ona yardım edecek kimse yoktur.”
Başarı, kendi yaptıklarını başkalarının yaptıklarıyla karşılaştırmakla vakit kaybetmeyenlerin hakkıdır. Yalnızca başarıyı hedefleyen kişilerse ona asla ulaşamaz; çünkü başarı kendi başına bir hedef değil, bir sonuçtur.