Fatma

“İnsan kendini eleştirebilir, üzülebilir, yenilmiş hissedebilir, ama kendine acımak..hayır bu olmamalı. İnsan kendine acımamalı.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Adına adalet dedikleri zulüm, cezayla değil, insanın kendi ruhuna vurduğu zincirle tamamlanıyor belki de.”
“ O zaman belki de doğru olan şuydu: Seven insanlar birbirinin zehrini alır, birbirine şifa olur, birbirini kurtarır. Böylesi daha gerçek, daha insaniydi.”
“Hiçbir suç yükleyemedikleri için kitap okumak diye bir suç icat ettiler.”
“Sevdanın temelinde belki de bu vardı: seçilmiş olmak, ayrıştırılmış olmak. Diğer insanlardan ayrı olarak sana bakılması ,senin benimsemden, senin tercih edilmen ve bir sırrın ortağı olmak...”