Insanlarin basinda kalpak
Yureklerinde keder
Yureklerinde muthis umit vardi...
Insanlar devrilmisti, kedersiz ve umitsizdiler.
Insanlar etlerinde kursun yaralariyla
Koy odalarinda unutulmustular.
Ve orada sargi
Deri
Ve asker postallari halinde
Yanyana , sirtustu yatiyorlardi.
Koparilmis gibiydi parmaklari saplandigi yerden eğilip bukulmustu
Ve avuclarinda toprak kan vardi....