Tiyatrocular olabilecek en sıradan hayatları yaşar, kanun gibidir bu. İyi koca, sadık eş falan gibi sıkıcı şeyler olurlar. Bilirsin işte, orta sınıf ahlakı. Oysa Sibyl ne kadar da farklıydı. En iyi trajedisini sahnede oynamadı; onu bizzat gerçek hayatta yaşadı.