İnsan hayatının normal amacı ; dört mevsimde de, yani hayatın dört çağında da fazla hoplayıp zıplamadan yaşamak ve son güne kadar hayat kadehinin hiç bir damlasını israf etmemektir: Ağır ağır yanan bir ateş , ne kadar şairane olursa olsun şiddetli bir yangından daha iyidir.
Sayfa 200 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu