Diyeceğim şu ki, bize cok uzak duran kişilerle dahi, bir ortak nokta bulup, gönüllerine dokunursak, doğru sözleri söyleyebilirsek, iletişim kurmak her zaman mümkündür ve sıcak bir iletişim mucizeler yaratabiliyor.
…ne demiş Nâzım ve ne kadar haklı! Diyelim ki hastayız hem de ağır hem de ameliyatlık, yani, beyaz masadan, kalkmamak ihtimali de var. Duymamak mümkün değilse de biraz erken gitmenin kederini biz yine de güleceğiz anlatılan bektaşi fıkrasına, hava yağmurlu mu diye bakacağız pencereden, yahut da yine sabırsızlıkla bekleyeceğiz ajans haberlerini. Yani, nasıl ve nerde olursak olalım hiç ölünmeyecekmiş gibi yaşanacak.