Herşeyi bir kenara bırakıp gitmek istiyorum ama gidemiyorum çünkü beni burda tutan sevdiklerim var.
Unutmak istiyorum ama unutamıyorum ne kadar zorlasamda zihnim buna engel oluyor ve beni heryerden etkiliyor bir bank gördüğüm de bile hemen orda yaşadığım, oraya beraber oturduğum insan geliyor aklıma ve bu en basiti.. hatırlamak, unutamamak çok zor...
Düşünmemek istiyorum ama o da olmuyor bir türlü aradığım şeyleri bulamıyorum ve bu beni çok yoruyor...
"Kafamın içinde çok fazla vakit geçirdim. Ve sonunda aklımı kaybettim."
Umarım sonum böyle olmaz...