İnsan yaşlılık dönemine yaklaştıkça oynayacağı rolu de azalır. Vurdumduymaz olan karekterinin yerini drami karektere dönşr
Her şey su gibi akar değişir.Tıpkı ilkbaharda acılan rengarenk çiçekler ne kadar muhteşem ve ruhu efsunler
Sonra sonbahar gelir sararıp düşer nexaş olur.
Ne Kürt'üz neji Türk'üz!!!! Sadece adetimiz tek insan olabilmek. Irka uzak dururuz ve insan olana secde eder saygı duyarız. Biliriz ki, O Adem, Adem'de O'dur. Yüce kelâmı öyle diyor; her insan reng û gulistane...
Lora& Furkan
Aslında insan kederle boğuşurken, mutluluğa tual atıyor.
Mutluluğun resmini çizenlerin büyük kısmı acı dolu bir hayat yaşamıştır.
Acı mutluluğa giden yoldur. Acı dolu bir hayat yaşamamış insan ruhu bataklıktadır.Bataklık rahat/acıdan uzak insanı ele alır. Acı şifadır.