Canlanı gözümde koskoca mazi denilecek yaşlara gelmişiz sanırım. Hayatımın en müstesna iki yılı geçmişti bu sokaklarda. Kursun çatısından atladığımız yeşilikler, Hz Fatih'in huzurundan geçişlerimiz. Bahçesinde oynadığımız toplar. Her köşe başındaki çete üyeleri ile dalaşmalarımız. Farkında olmadan her pazar Bayazıt meydanına yürüyüşümüz. Daha neler neler....hayat gerçekten akıp gidiyor ve sanırım en bereketli yılını geçiriyorum. Sanki istanbul ile yeni bir aşk tazeliyorum...