Cuma günü zaten hayırlıdır. O yüzden hayırlı cumalar demek yerine, bu hayırlı günden nasiplenmeye çalışalım inşaallah. Mesela dua ederek, salavat çekerek.. (:
İnsanları iyiliğe teşvik edip de kendinizi unutur musunuz? Niçin kendi yapmadıklarınızı başkalarına söylersiniz? (Manası yeterince açıktır diye umuyorum)