57. Sayfa itibarıyla yarım bıraktım. İlk otuz sayfa zaten bir şey anlatmıyordu, son 27 sayfa hiçbir şey anlatmamakta birlikte akıl da karıştırıyor. Ben bunca sayfayı okudum, okudum da ne anladım?
Hiçbir şey. O halde devamını okumanım bir manası var mı? Hayır.
Yarım bırakmak istediğiniz veya hiçbir şey anlamadığınız halde anlamış gibi yaparak yorumlarda şişirdiğiniz bir kitaba başlamak istiyorsanız tavsiye derim.