Ne sana tahammülüm var artık
Ne de kendime.
Ne seninleyim ne de sensiz.
Bensiz sen bende affedilmesi imkansız bir hatam,
Sensiz ben sende tanıdığın güne
Lanet okuyabilecek kadar unutulanım.
Hayat böyle, kimi kimine cennet olur kimi de kimisine cehennem.
Ne yaşanmış güzellikler sızlatıyor burnunun direğini ne yaşanması gerekirken yaşanmayan günler mevsim açtırır gönlümü.
//fvzbzkrt//