Încisi yüreğinden koparılmış istiridye modundayım,
Anlamsız ve boşum yani.
Sensiz olmak hiç olmak gibi.
Güneşin tüm aydınlığına inat yokluğun zifiri karanlık. Yüreğimdeki varlığını senden gizlemek,
Sırların en ağırı, en acımasızı, en çekilmezi.
Anlat bekliyorum dersin ya hani bazen!
Nasıl anlatılabilir, nasıl izah edilebilir ki!
Yasaklarda sevmenin anlamsızlığını, hükümsüzlüğünü...
//fvzbzkrt//