Ayşenur

Ayşenur
@Fyodorayse
︎☾⭒
İlk defa gerçekten ne yapacağımı bilmiyorumı çok yorgunum sadece bedenim değil ruhumda yorgun nasıl düzelecek nereden toparlanacak hiçbir fikrim yok. İçimde sürekli bir kırgınlık var ve her geçen gün biraz daha artıyor gibi. Etrafımda insanlar var konuşmalar var kalabalıklar var ama ben sanki hepsinin dışında kalmış gibiyim yanımda gibiler ama aslında değiller anlaşılmadığımı hissediyorum kalabalığın ortasında tek başıma kalmışım gibi her şey üst üste geliyor birini atlatamadan diğeri başlıyor nefes alacak bir boşluk bile bırakmıyor hayat bağırmak istiyorum içimdekileri haykırmak istiyorum ama sesim çıkmıyor gitmek istiyorum bazen herşeyi bırakıp uzaklaşmak ama nereye gideceğimi bile bilmiyorum sadece yüklerimden biraz kurtulmak istiyorum biraz anlaşılmak biraz dinlenmek Çünkü bu ağırlıkla daha ne kadar yürünür bilmiyorum 🍀
1000Kitap
Ayşenur
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
benlik değilmiş
2/10
·544 syf.··
2025 257. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 14 Kasım 2025 15:05
Spoiler içerebilir: Öncelikle kitabın ilk 200 sayfasını sanırım 1 ayda filan okuyup bir kenara bırakmıştım, tekrar elime alana kadar da araya 10 kitap sığdırdım. Tekrar elime alıp bitirmek istediğimde ise yine bir kenara bırakmak isteğiyle yandım tutuştum ama inat ettim bitireceğim diye ancak 420. sayfaya kadar okuyup “eeee yeter” deyip kendimi direk son bölümde buldum. Neredeyse 250 yi aşkın kitap okumuşumdur ancak bu kadar sıkıldığım, bu kadar kitaptan kaçtığım bir zaman olmamıştır. Yani şizofren diye aldım kitabı, psikolojik bir tür sandım polisiyeye döndü. Hadi döndü diyelim daldan dala daldan dala atlayıp da yani okuru neden sıkarsın. Şimdi bana sorsanız kitaptan ne anladın “ 21 yaşında adamın biri sesler duyuyor, ablaları hastaneye yatırıyor, hastanede cinayet işleniyor, kadın bir dedektif geliyor, kadın anlıyor ki aslında bu hastalar hasta değil, asıl dışarıdakiler hasta, dışarıya çıksalar da artık toplum içine karışamayacaklar, bari burada iş birliği yapayım da cinayeti çözmeme, katili bulmama yardımcı olsunlar.” Evet 540 sayfalık kitaptan anladığım bu. O kadar sıkıldım ki size anlatamam. Ben ki psikolojik ve dedektif romanlarını da çok seven, keyifle okuyan biriyimdir. Hiç ama hiç beğenmedim. Bana hiçbir şey katmadı. Bilmem yazardan, bilmem çeviriden, bilmem yayınevinden, bilmem kendimden kaynaklı. Merakı olana keyifli okumalar… Ben freud okumaya gidiyorum.
1000Kitap
ŞizofrenJohn Katzenbach · Koridor Yayıncılık · 20122,581 okunma
Ayşenur isimli okura yanıt verildi
Ayşenur
Neşe teşekkürler 🙏🏻
benlik değilmiş
2/10
·544 syf.··
2025 257. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 14 Kasım 2025 15:05
Spoiler içerebilir: Öncelikle kitabın ilk 200 sayfasını sanırım 1 ayda filan okuyup bir kenara bırakmıştım, tekrar elime alana kadar da araya 10 kitap sığdırdım. Tekrar elime alıp bitirmek istediğimde ise yine bir kenara bırakmak isteğiyle yandım tutuştum ama inat ettim bitireceğim diye ancak 420. sayfaya kadar okuyup “eeee yeter” deyip kendimi direk son bölümde buldum. Neredeyse 250 yi aşkın kitap okumuşumdur ancak bu kadar sıkıldığım, bu kadar kitaptan kaçtığım bir zaman olmamıştır. Yani şizofren diye aldım kitabı, psikolojik bir tür sandım polisiyeye döndü. Hadi döndü diyelim daldan dala daldan dala atlayıp da yani okuru neden sıkarsın. Şimdi bana sorsanız kitaptan ne anladın “ 21 yaşında adamın biri sesler duyuyor, ablaları hastaneye yatırıyor, hastanede cinayet işleniyor, kadın bir dedektif geliyor, kadın anlıyor ki aslında bu hastalar hasta değil, asıl dışarıdakiler hasta, dışarıya çıksalar da artık toplum içine karışamayacaklar, bari burada iş birliği yapayım da cinayeti çözmeme, katili bulmama yardımcı olsunlar.” Evet 540 sayfalık kitaptan anladığım bu. O kadar sıkıldım ki size anlatamam. Ben ki psikolojik ve dedektif romanlarını da çok seven, keyifle okuyan biriyimdir. Hiç ama hiç beğenmedim. Bana hiçbir şey katmadı. Bilmem yazardan, bilmem çeviriden, bilmem yayınevinden, bilmem kendimden kaynaklı. Merakı olana keyifli okumalar… Ben freud okumaya gidiyorum.
1000Kitap
ŞizofrenJohn Katzenbach · Koridor Yayıncılık · 20122,581 okunma
Ayşenur
Söylediklerinize kesinlikle katılıyorum çok haklısınız 264. Sayfadayım ve akıcılık çok zayıf ilk defa bir kitabı yarım bırakma kararı aldım çok sıkıcı ama yinede sonunu merak ettim eğer hatırlıyorsanız katilin kim olduğunu ve kitabın sonunun nasıl bittiğini anlatabilir misiniz devamını okumaya niyetim yok 🙂
Ne ölmek nefessiz kalmaktır ne de yaşamak nefes almaktır. Yaşamak sevilmeyi hakeden birine yaşamını harcamaktır. Oğuz Atay
Ayşenur
Hangi kitaptan alıntı biliyorsanız söyleyebilir misiniz rica etsem?