Zaman meselesi ne acayip. Aynaya baktığımda beni üzen zaman, ektiğim bir fidana bakıp büyüdüğünü gördüğümde mutlu ediyor. Zamanla her şey geçiyor da, bu geçicilik de insanı dünyaya yabancılaştırıyor.
Zamanla nasılda güçlenir insan…
Bir kadının ayrılık sonrası içindeki düşünceleri, kendi kendisine konuşur gibi kaleme almış yazar. Bazen saçmalamış, bazen duygularını net ifade etmiş kadın… Fakat günün sonunda kendisini bulmuş, güçlenmiş…