Sevdiği işi yapanlar ise bambaşka. Onlar çalışmıyor bence. Yani hiç şikayet etmiyorlar. Onlara her gün tatilmiş gibi, her tatil de işmiş gibi geliyor. İşlerini çok sevdikleri için başarılı oluyorlar bence. Başarılı olunca da para kazanıyorlar. Ben bunu çok düşünüyorum kanka. Ben böyle bir hayat yaşamak istiyorum.
Osmanlı İmparatorluğu'nun iktisadi bağımsızlığının ölüm fermanı" olarak vasıflandırılan bu antlaşmayı İngiltere Hariciye Nazırı ise kendi açısından "şaheser" olarak niteliyordu.
Bu "şaheser" in "yaratıcısı" tabii ki Reşid Paşa'dır.