Okuduğum ilk Mustafa Kutlu kitabı. Hikayeyi ara sıra bölmesi ve iç sesiyle konuşması çok hoşuma gitti. Kitaba bir başlıyorsunuz sonra vakit nasıl geçmiş anlamıyorsunuz :)
Betimlemeleri, anlattığı yerlerin tasviri, o duyguların yoğunluğu..tam bir Peyami Safa kitabı. Kitapta bahsi geçen mektubu okurken o cümleler size de yaşatıyor o ânı. Tanıklık ediyorsunuz. Yeniden okumak isteyeceğim kitaplardan biri