“Tıpkı çocuklar gibi, hepimiz ışık saçmak için buradayız. Biz kendi ışığımızın parlamasına izin verdikçe, farkında olmadan başkalarına da aynısını yapmaları için izin vermiş oluruz. Kendi korkularımızdan özgürleştikçe, varlığımız otomatik olarak başkalarınıda özgürleştirir.”
“Her şeyin doğrusunu bilemem, hatta çok şey bildiğimi söylemek bile ahmaklık ama çok yanlış yaptım ve çok şeyin yanlışını biliyorum.”
Evet… İşte bu. Tecrübe yanlışlardan doğar.