Küçücük bir bebekken saf neşe ve sevgiydiniz. Ne kadar
önemli olduğunuzu biliyor, kendinizi evrenin merkezi gibi
hissediyordunuz. Arzu ettiğiniz şeyi isteyecek ve tüm duygularınızı
açıkça ifade edecek kadar yürekliydiniz. Kendinizi
tamamen severdiniz, dışkınız da dahil olmak üzere bedeninizin
her parçasını severdiniz. Kusursuz olduğunuzu bilirdiniz.
Ve varlığınızın gerçeği de budur. Geriye kalan her şey
sonradan öğrenilmiş saçmalıklardır ve yeniden unutulabilirler.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bugüne dek geçirdiğiniz hastalıkların bir listesini çıkarıp,
bunların zihinsel nedenlerine bakmanızı öneririm. Bunlar
size kendiniz hakkında çok şey göstereceklerdir. Birkaç
"onaylama" (telkin cümlesi) seçip onları bir ay boyunca yapın.
Bu, uzun süredir taşıdığınız eski düşünce kalıplarından
kurtulmanıza yardımcı olacaktır.
uzun zamandır okumak için çırpındığım ...okuyunca fırtınalara kapılan ben ...yazara olan tutkum dahada perçinleşiyor ....cümle kapısı/kalbin kapısı .... tarihten , felsefeye ...coğrafyadan sanata ...yazılanlardan yazanlara....ta ki ademden bu güne aldı götürdü ....evet yazarında dediği gibi ....'' yazar, bütün düşüncelerimizi yönlendirebilecek bir büyücüdür....'' kitap mı okunmaması garip ....garip olmayın derim ....geç kalınmış bir hüzünle ....daha ne duruyorsunuz... :)