Çünkü her insan bir evrendi, ver her ölüm evrenin sönüşü demekti.
Bu yüzden birtek masumun dahi öldüğü yerde hiçbir haklı gerekçeden söz edilemezdi!
Savaş insanı canavarlaştırıyordu
Ve insanın insana ettiğini kimse kimseye etmiyordu!
Niye ki bunca acı?
Dünya imtihan yeriydi, belli.
Buda bir sınav, Amenna ...