Bir yıl önce bu zamanlar çok mutluydum. Ne stresim vardı ne de sıkıntım. Öyle güzel uyurdum ki , sabah olsun da günaydıııın diyebileyim diye. Şimdi ise bir o kadar boşluktayım..
Yakın zamanda eski bir arkadaşım tarafından iğrenç bi duruma düşürüldüm bu kişi bi kadındı. Çok zoruma gitti ve oradan çekip gittim. Her ne olursa olsun kendime yapılan saygısızlığı yıllardır tanıdığım biri olsa bile tahammül edebileceğim birşey değil.