Sadakât.. tek kelime ama bir çok anlam barındıran bir şey. Etrafımızdaki insanlarda olmayan belki de bizde de olmayan bir kelime. Yıllarca tek bir insana sadık kaldım. O ise bana hayatımın travmasını yaşattı.
Kendimi değersiz hissettiricek insanlarla yan yana olmaktan hoşlanmıyorum. Bunu yanlarından ayrılınca farkediyorum ve daha sonra uzaklaşmaya başlıyorum.