Anne ve Babaların bizi devamlı olarak evlendirme isteğini anlam veremiyorum. Zaten bir kez sorunlu bişey yaşadık. Sen hala yalnızsın 30 yaşına geldin artık evlen böyle olmaz yolun yol değil.. Yahu görende saptırdım kendimi kaybettim sancak, kendi halimde işime gidip normal zaman geçiriyorum sadece. Sinirlenmemek mümkün değil.!