Yorgunluğumu da alıp dinlenecek diyara göç vakti,
Baki olmayan bir hayattan kopup baki olana gitme vakti,
Asırlardır yaşıyorum gibiyim halbuki hala 30 dayanmış bir kuru yaprağı dahi olmayan faniyim,
Kalbim hiç benim olmadı ki kendime pay biçeyim,
Hoş bir sedası olsun ardımda bıraktığım yaşlı gözlerin,
Gerçi o çevreler hiç kendisine pay biçer mi ki
Ama olsun yaşadığım kadar yaşamadığım her şeye mutluyum. Velhasıl yolcuyu kervan bekler bu son bekleyiş olmasıdır arzum.