💬 Düşünsene… Şu an durup ‘keşke’ dediğin bir şey var mı hayatında? 😔
Ben de eskiden keşkelerle doluydum ama artık her gün bir adım atıyorum. Neler yaşadığını ancak sen bilirsin ve yaşamadığımız bir hayatın yargıcı olmak ancak cahillerin kendine biçtiği bir roldür. Birlikte yürümeye ve keşkelerden kurtulmaya çalıştığım bu yolda abone olup bu macerayı takip edebilirsiniz.
Yeni videoyu izlemek için : ytbe.app/go/SR8iLshx bağlantıya tıklayabilirsiniz.
Dalıp kendime geldiğimde bir nefes ol yanımda
Yorgun çıktığımız mücadelelerde zırhın olayım sinende
Azgın nehirlerde sen rüzgarım ol ben sandalın
Hangi kıtaya düşerse yolumuz sen güneşim ol ben suyun