90larda öğretmen dayağı yoktu diyemem arkadaşlar ama benim öğretmenlerim bunu genelde yapmazdi
Geneli dayağa karşı duruştaydi
Bir tek ortaokulda müzik öğretmeni tüm sınıfa cetvelle vurdu ellerine herkese
Nedeni birkaç öğrenci derste gürültü yaptı o da tüm sınıfı cezalandirdi
O gün çalışkan, tembel,uslu, şımarık her öğrenci cetveli yedi bu noktada
Çok eşitlikçi bir hoca dayak konusunda!!!
Çok girmezdi derse nadiren
Müzik öğretmeni kendisi bir erkekti
İyi anamiyoruz maalesef 🤦