Benim akrabalarımda da sağcı,solcu insanlar var
Biz o insanlarla masada yemek yeriz hep
Ama ben böyle bir tarafta olmayı sevmiyorum kendime bir şey demeyi sevmedim hiç bazı görüşlerim solla çok yakın bazıları sağ ile
Toplantılarda hakkımda iyi şeyler duyardı ailem
Ama benim fark ettiğim bazı eğitimciler ailenize siyasi bakıyordu
İnce bıyığı varsa babanız gerici görülürdü misal
İmam der çıkarlardı oysa imamlık kötü bir konum değil o zamanda hakaret sözcüğü gibiydi onlar için 90lar
Babam meclisten emekli
Mecliste memur olarak çalışıyordu işletme mezunu memurdu
Onlarin böyle her şeyi etiketleme sevdası vardı o dönem insanlarının
Ben memur çocuğuydum bundan ötürü bir kayırma olmadı bana olumsuz bir olay da olmadı bana ne olumlu ne olumsuz
Ama işsiz babası olup ya da işçi olup düşük gelirli olup yardim gören çocuklar oluyordu
Bir bot verildiği gün kime ne verildi tüm sınıf görüyordu
Bu iyilik yardım hareketi de herkesin önünde olması??
ders esnasında çağrılıyor ellerinde botlarla dönüyorlardı🤦
Ben 90larda öğrenciydim
Kapalı ise ailen biraz cahil gibi bakış vardı
oysa benim babam üniversite mezunu memurdu annem lise mezunuydu hemşire olmayı düşünürken babamla evlenip çoluk çocuk derken ise gitmemiş biriydi