Kendisine kolay para çekmek istiyor belki abonelikten
Bunu tutturmayinca iftira oyununa başvuruyor diyorsun ki varsa bir delilin git başvur hakkını ara yok ses çıkmiyor sanırım 6.hissine güveniyor
Ya tutarsa diye geliyor ki tutmuyor zaten
Ya da ilgilensin herkes benimle diye yapıyor
çünkü kendi hayatı ilgi toplamıyor
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fakirliği kendiniz için dilemeyin Allah nimetleri boşuna yaratmadı
Fakat yerken aç olan komşunun bu coğrafyadaki insanın halini de düşünmelisin .cografyandakiler toksa dünyanın diğer ucundakini de düşünmelisin ne diyorum cografyan toksa yani senin yan komşun açken bilmem kaç kilometre yardım yapman daha mantıklı değil bana göre
Ama genel manada zekâtıni, sadakani gerçekten değer şekilde veriyorsan ne mutlu sana
Ama kimse sende para var diye seni çalmakla yolmakla suclayamaz
Bu bir iftira suçudur delilin yokken takipçi kasmak için kendine merdiven etmek için bu tip hamleler doğru değil müslümana yakışmaz
Ben şöyle biri değilim toplumda fakir olsun zenginler de içini rahatlatmak için iki makarna hediye etsin bu değil düşüncem
Herkes her türlü imkana ulaşsın
Ama bu zengin nefreti demek değil herkesin refahı
Eğer herkes bu dengede yoksa altta kalıyorsa o zaman da zengin hayır vererek gerçekten ihtiyaca çözüm olmalı bence
İhtiyaç dışı ürünlerle değil