GAMZENİZİM

GAMZENİZİM
@Gamze678
Bizde herkese abi denilmez karakteri olana abi denir
Güzel olmuş baya ❤️

Kuzey KARAKUŞ

@kuzeykks
·
Neredeyse 1 haftadır yazmaya çalıştığım şiirim nasıl olmuş, yorumlayın.
                                 UFUKTAKİ SEN Karşımda güneş batıyor ufuktan Güneşin rengi denize dağılıyor Rüzgarlar esiyor başka diyarlardan Kulağıma hafiften bir sesin tınısı geliyor Herkes güneşin batışı izlediğimi sanarken Oysa Seni izliyorum ufukta. Gözlerinin içine işleyen güneşin ışığı geliyor aklıma Sonra saçlarını savuran rüzgar Ve beni bütün şarkılardan alıkoyan sesin çınlıyor kulaklarımda Bu şehirde her akşam güneş batar Hep göz görmeyen karanlık sarar. Sevginden sonra... Bu şehirde hep sen doğup hep sen batıyorsun. Ve geceleri gözümü kör eden karanlığım oluyorsun. Bir gün tekrar doğuşunu görebilecek miyim diye sabırsızlanıyorum Yüreğim yeter mi bu uzun geceye Bu karanlık biter mi bu soğukta
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne demek isterdiniz 🤔 Benim diyeceğimi kankalarim bilir 🤫

Umudum Onda Kaldi

@biryudumluksuu
·
Eski sevgilinizin yeni sevgilisine birşey söylemek isteseniz ne derdiniz?
Beni anlatıyor lann😭😭 vm.tiktok.com/ZSvHKchC
Hayat
Kankalarim burdamisiniz ses verin lannn 😔😔
Bende böyleyim ağa be 😣😣 vm.tiktok.com/ZSvfqbtk
Hayat