"Tanıştığın insanın gözlerine bakacaksın" der babam. "O gözlerde göreceğin ilk ışığın çekim derecesi,tanışıklığın orada kalmasını yada gelişerek sürmesini sağlayan en iyi gösterge olacaktır."
Kötülük gözlerini kör etmiş. Başkasının suçunu görüyorsun ama kendi suçuna sırtın dönük. Hani birşey demiştin,o kötülük yapıyor diye.Eğer kötülüğü yapan yalnız o olsaydı, ortada kötülük falan olmazdı. Kötülük tek taraflı mı olur,söyle bakalım!Kötülük iki taraflıdır,iki.Onun kötülüğünü görürsün de kendi kötülüğünü görmezsin sen oğul.