Gamze Çevik

Gamze Çevik
@Gamze__cevik
Reklam
Çünkü hayat kişinin yaşadığı değildir, nasıl anlattığı veya nasıl algıladığıdır.
Sayfa 156
Alıntı
Sevmek mi insanı bağımlı kılan? Acımak mı insanı sinirlendiren? Kısıtlanmak mı insanı sevgisizliğe iten? Özgür ve bağımsız olmak için bir canlı, bir tek canlı bile olmamalı mı insanın yaşamında? Özgürlüğün bedeli bu mu? Bu, yalnızlık mı?
Sayfa 141
Alıntı