Gamze Çevik

Gamze Çevik
@Gamze__cevik
Reklam
Sevmek mi insanı bağımlı kılan? Acımak mı insanı sinirlendiren? Kısıtlanmak mı insanı sevgisizliğe iten? Özgür ve bağımsız olmak için bir canlı, bir tek canlı bile olmamalı mı insanın yaşamında? Özgürlüğün bedeli bu mu? Bu, yalnızlık mı?
Sayfa 141
Alıntı
Sevmek birbirine bakmak değil, birlikte aynı yöne bakmaktır.
Sayfa 104 - Antoine de Saint-Exupéry
Alıntı
Başkalarıyla birlikte olmayı istemiyorum, başkalarına ihtiyacım var.
Sayfa 46
Alıntı
Hayır diyerek başkalarından uzaklaşırız, kurallara karşı çıkar, yalnızlıkla baş başa kalırız. Ama bütün bunların karşılığında da özgürlüğümüzü kazanırız.
Sayfa 44
Alıntı
Reklam