"pek olağanüstü bir hikaye değil. İçinde çok uzun ve pürüzlü yerler var. Yazar efektlere ve keskin ifadelere pek meraklı. Acemi ve eğitimsiz bir kalemi var. Herşeye rağmen hikayesi kolay okunuyor. Konu var, ruh da, en önemlisi de özgün, çok karakteristik, nasıl derler, sui generis. Edebi açıdan az çok nitelikli olduğu söylenebilir. Kısacası, okumaya değer..."