Kitap, seçkilerini beğendiğim ve takip ettiğim bazı sosyal medya sayfalarında dikkatimi çekti. Çok yüksek beklenti içinde yaklaşmadım kitaba karşı. Akıcı olması ve oğulun babasına karşı samimi iç döküşü, çatışmaları, haykırırcasına içine attıklarını anlatması beni etkiledi. Oldukça duygu yüklü anlatımı vardı. Kısa ve akıcı bir hikayeydi. Güzeldi ben beğendim. Yazarın diğer kitaplarını da okuma listeme ekledim.