İlk önce filmini izleyenlerdenim. 2002 yılında gösterime girdiğinde izleyip büyülenmiştik. Kitabını okumak bugüne nasip oldu. Harry'nin annesiz, babasız ve büyücülük güçlerinden bir haber büyümesi üzüyor okurken. O' na sarılıp Dursley'lerden kurtarmak istiyorsunuz. Çok heyecanlı bir çok duyguyu yaşayabileceğiniz bir kitap. Okuyun, çok güzeldi.
Ona gülümseyerek baktılar sadece. Harry aynada ötekilerin de yüzlerine bakınca, hepsinin gözlerinin kendi gözleri gibi yeşil olduğunu gördü, burunları da aynıydı, ufak tefek ihtiyar bir adamın dizleri ise tıpkı Harry'ninkiler gibi top toptu - yaşamı boyunca ailesini ilk kez görüyordu Harry.