"Hiçbir şey bilmediğimizin farkına varmaksızın ve de hayattaki en basit soru olan 'İyi nedir ve de kötü nedir?' e verecek yanıtımız olmaksızın, hep bir ağızdan konuştuk, birbirimizi dinlemedik. Bazen sonradan kendimiz desteklenmek ve övülmek için birbirimizi destekledik ve övdük, bazense birbirimize öfkelendik - tıpkı bir tımarhanede olabileceği gibi-.
"Mutluluk seküler dünyada muğlak bir kavramdır. İnananlar için öyle değil. Ruhun, kalbin, nefsin, itminana erişmesidir. Bunun hazla, hızla alâkası yok."