Hissedebilirsiniz.. yani, var olmanın en temel ve gerekli unsurudur, değil mi ? Hissetmek
Hissetmeden yaşıyorsan, buna ne denir? Nedir ki bu? Öylece durmak gibi. Kapalı bir lokantanın, sonsuza kadar birilerinin gelip oturmasını bekleyen masası olmak gibi..